Lake Placid (Saranac Lake)

10 augustus 2015 - Saranac Lake, New York, Verenigde Staten

Na een onrustige nacht, halverwege de nacht werd ik wakker met een flinke hoofdpijn (en nee, zoveel had ik niet gedronken), een tijdje wakker gelegen en vlak voor het wakker worden droom ik dat ik op mijn werk zat en collega's vroegen hoe het was.

Pfffff.... dat was even schrikken. Na een warme douche, wat koffie en een amerikaans ontbijt (ik heb me ingehouden en wat yoghurt genomen) gaan we op pad. De navigatie is onderweg wat van streek als ze roept over 11.021 km .....

Enfin, we rijden 1 keer verkeerd, ik knal 1 keer door rood (maar gelukkig kwam er niets aan) maar verder ging alles goed. Na een half uurtje draaien we de Adirondeck scenic byway op en een kwartiertje later wanen we ons in Canada.

Donders wat is het hier mooi, meren met kano's, campgrounds / cabins langs het water, kleine dorpjes met een gezellige hoofdstraat. We stoppen een aantal keren, eten wat, snoepen wat, doen wat boodschappen, nemen wat foto's en rijden op het gemak richting Saranac Lake. Morgen gaan we in Lake Placid kijken en wat rondtoeren, een Moose spotten wordt wat lastig maar dat zeiden ze de laatste keer bij Waterton National Park ook.

We zien het wel, beren of moose en anders zoeken we wat kistjes op.

wordt vervolgd ......

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Rene van Diepen:
    11 augustus 2015
    Hoi Martin, gelukkig voor jou kan ik nog vragen Hoe is het?
    Leuk om iedere morgen jullie updates en nieuwe ervaringen te lezen, ze compenseren (bijna) jouw afwezigheid. EMIR project draait nog steeds prima, alleen is AACB vanmorgen slecht in het nieuws gekomen. Groet, René