Van de bergen van North Conway naar de oceaan bij Boston

14 augustus 2015 - Boston, Massachusetts, Verenigde Staten

Vandaag een flinke reisdag, we beginnen hoog in de bergen bij North Conway en eindigen aan de oceaan bij Boston. Het weer is heerlijk en we zijn bijtijds op. We speuren langs de weg nog naar een moose maar het zit er dit jaar niet in.

Onze eerste echte stop is Portland waar we een rondje door de historische haven lopen en daarna door rijden naar Cape Elizabeth voor het bekende light house. We genieten van het zonnetje en lekkere zeebriesje en hebben moeite om te vertrekken.

Gelukkig staan er onderweg nog een paar mooie light-houses en dus stoppen we ieder uur wel even. Aan het eind van de middag besluiten we Salem over te slaan zodat we bijtijds in het hotel zijn en na een douche nog even richting de stad kunnen om een hapje te eten.

Het is druk onderweg maar we checken ruim voor zessen in. Na een douche nog even op pad, het restaurant wat we zoeken kunnen we niet vinden maar we belanden in een gezellige volle tent waar we een heerlijk hapje eten.

Na nog een (paar) drankje(s) in het hotel gaan de luikjes langzaam zakken, tijd om een tuk te gaan doen. Morgen maar eens kijken hoe we het beste naar Boston Downtown kunnen gaan.

Laters ...........

1. Anja en Henk:
    15 augustus 2015
    Mart en Jo wat leuk om zo de belevenissen van dag tot dag te volgen. Je kunt ook een moose-burger nemen......ze zijn erg lekker kan ik uit ervaring vertellen. Wel super de foto's van de coverd bridges. Wij hebben nooit heimwee na vakanties maar nu toch wel heel veel zin om nog een keer die kant op te gaan. Maar ja 1 x per jaar is genoeg dunkt me, t ken te gek ok.

Groeten Henk en Anja
  2. Amber & Pe:
    17 augustus 2015
    Zijn jullie nu in amerika of in zeeland. Wat zullen jullie je hier thuis voelen. Vuurtorens en mooie huisjes en zee. Leuke verhalen en foto's.