De laatste zondag ....... (wat klinkt dat dramatisch)

23 augustus 2015 - New York City, Verenigde Staten

Het is zondag, we luieren wat en zijn wat later maar dat komt mooi uit want vandaag hebben we niet te veel gepland.

We gaan op weg naar Pier 83 waar de boot rond het middaguur op ons wacht voor een tochtje rond Manhattan. We checken bijtijds in, genieten van het zonnetje en een bakkie koffie en kijken hoe New York langzaam ontwaakt. De metro mag dan 24 uur per dag rijden, het wordt echt wel rustiger op straat na middernacht.

We worden rond gevaren langs bekende en onbekende plekjes, schieten wat foto's, nemen een drankje, kijken naar de skyline, maar maken ons niet al te druk. heerlijk relaxed laten we ons varen .....

Rond half vier zijn we terug bij de pier en besluiten we nog even naar Central park te gaan. We (be)zoeken wat caches, lopen wat rond en luieren wat. Het is vandaag wat bewolkt, wat drukkend maar niet heet, wellicht dat er een bui onweer aan komt.

Rond een uur of 7 zijn we terug bij het hotel voor een drankje en douche. De bui onweer is nog steeds niet gevallen maar wie weet komt dat nog. We gaan zo eten en dan naar Empire State Building, eens kijken of we daar King Kong nog tegenkomen.

Morgenochtend moeten we de wekker zetten en gaan we nog naar het 9/11 museum, daarna op weg naar Newark voor de vlucht richting Schiphol.

Wellicht dat we morgen nog een update kunnen doen, anders doen we die wel als we thuis zijn (kunnen we gelijk eens kijken of we er een boek van kunnen maken. Ik denk van niet, wordt waarschijnlijk weer gewoon Albelli).

wordt vervolgd ......

heerlijk gegeten bij de Heartland Brewery, daarna naar boven. Indrukwekkend!

groetjes, mart & Lan