Een rustige zondag in Boston ....

16 augustus 2015 - Boston, Massachusetts, Verenigde Staten

Vandaag een relax dag in Boston, het weer is ook veel te mooi om je druk te maken. We slenteren langs de Harbor Trail, pikken af en toe een cache op, bekijken fraaie huizen en fraaie bootjes, stoppen voor een drankje, eten een lobster rol (en die zijn me lekker .... en als ik dat zeg, geloof me dan zijn ze echt lekker want vis is niet mijn ding. Overigens in Nederland heel beperkt verkrijgbaar).

Kortom, we doen niet zoveel en dat is ook wel eens lekker.

Op de terugweg rijden we nog even langs Harvard University maar daar is het vanwege de zondag en vakantie heel rustig.

Door de late lunch hebben we niet veel trek en dus gaan we voor het eerst deze vakantie nog even langs een bekende Fastfood keten voor een broodje.

Nu maar een kijken wat Studio Sport hier te bieden heeft.

Feyenoord weer gewonnen zag ik, Kramer gescoord :-)

Morgen meer, de route gaat richting Cape Cod maar dat is maar een kort ritje en dan kunnen we met de voetjes in het zand.