De eerste verrassingen ......

1 augustus 2015 - Hoogwoud, Nederland

01-08-2015

De koffers zijn gepakt en blijven ruim onder de toegestane 23 kilo. Zouden we het dan toch leren?

Vanochtend overigens begonnen met de online incheck maar dat ging niet zoals verwacht. Jolanda is volledig ingecheckt, ik mag voorlopig mee tot Reykjavik.

Gezien de boodschap vermoed ik dat er ergens een letter 'O' in plaats van een cijfer '0' staat waardoor mijn ESTA niet gevonden wordt(?). Maar volgens de helpdesk moet 1 van de reizigers zich melden omdat de tickets via een agent besteld zijn .....

Kortom, even een stress momentje op de zaterdag. Direct daarna de ESTA documenten gecontroleerd maar daar staat gewoon het cijfer '0' (net als in mijn paspoort want de letter 'O' wordt niet gebruikt. .... las ik nadat ik het opgezocht had).

Morgen maar even zien.

Daarna kwam de volgende verrassing: voor de vlucht naar Reykjavik lijken we een upgrade te hebben naar Saga Class (http://www.icelandair.nl/information/on-board/saga-class/). Voor het vervolg naar Washington DC lijken we een upgrade te hebben naar Comfort Class deel van het vliegtuig.

Dit keer dus maar geen andere stoelen gekozen en dit gewoon geaccepteerd.

Morgen maar eens kijken of ik het goed gezien heb en op welke stoel we uiteindelijk terecht komen :-).

Straks eerst maar even ergens een hapje eten met Stacey.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Ad:
    1 augustus 2015
    Fijne vakantie !!!!! Geniet ervan !